Innkjøp- og administrasjonsmedarbeider

Hovedoppgaver vil vere innkjøp av varer for kundeportefølje, oppfølging og koordinering av ordrer og logistikktjenester, oppfølging av agenter, og administrativt arbeid som støtter alle avdelinger.

Vår kandidat er serviceinnstilt, pålitelig, systematisk og selvstendig. Videre må du ha gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, samt gode IT-ferdigheter. Erfaring innen innkjøp eller logistikk, og fra maritim bransje er en klar fordel.

For den rette kandidaten kan vi tilby en variert arbeidsdag med gode muligheter for utvikling, viktige arbeidsoppgaver i en spennende bedrift med høye ambisjoner, konkurransedyktige betingelser og et godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer.

Spørsmål som gjelder stillingen kan rettes til innkjøpsleder
Tor Magne Gangsøy – tormagne@fjordshipping.com | mob. 489 55867

Søknadsfrist: 24. januar. Søknader vurderes fortløpende så vent ikke med å søke
Skriftlig søknad med CV sendes til tormagne@fjordshipping.com